Sexpartyn!

Som att jag inte har nog med sysselsättning så skaffar man sig mer!
Och av denna sysselsättningen kan man väl inte få nog, eller?
Jag är numera registrerad säljare hos Lustjakt och kommer gärna hem till dig på homeparty!!
Hur går det till?
Du bjuder hem några vänner (minst 6 st). Kanske är det tjejkväll, parafton, möhippa, födelsedag eller helt enkelt en kul grej. (Möhippor och födelsedagskalas tas en avgift på 400 kr) 
Jag kommer till dig med ett litet sortiment, kataloger och ett jävla trevligt humör! :) Jag har alltid tystnadsplikt på sådana här partyn och tar upp beställningar individuellt i enskilt rum efter presentationen. Under presentationen ska du kunna få klämma, känna, lukta, fundera och låta dig hänföras.
Vi bestämmer ett datum då allt måste vara betalt, värdinnan samlar in pengar och betalar till mig. Därefter görs beställningen av varorna och de levereras i diskreta påsar till värdinnan som delar ut dem till sina gäster.
Värdinnan får en värdinnagåva beroende på hur stor försäljningen blev. En liten bonus gåva ges ibland som tack.

Vad väntar du på? Boka in ett party nu!! Jag kan bara ha en gång i månaden, så först till kvarn...


Kommentarer
Postat av: Katti

Hej! Dom ligger under "weekend i skåne & danmark". Hoppas allt e bra! Kram

Postat av: Madeleine

Nämen, du oxå?? :-o kramis

2008-12-08 @ 23:01:26
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Mia

Muppsan - jajamän, u can´t get enough :)



Katti - ok, ska kolla igen och se ifall jag lyckas bättre

2008-12-09 @ 20:49:33
URL: http://www.sidelinefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback