God Fortsättning

Lite sen uppdatering, I know, men här är vi sjuka om vartannat. Jag och barnen är fortfarande hostiga och halvkassa, men det är  hopp om livet. :) Seppo blev ju som sagt magsjuk på lördagkvällen efter att våra gäster gått hem. Sedan låg han hela söndagen. 7.50 måndag morgon drabbade det även mig. Vi växlade om bara ... Fy satan vad det är hemskt att vara magsjuk! Så nu tycker jag nästan att jag är frisk när jag "bara" är förkyld. :)

Jag är aptrött, men sova är tydligen en njutnig man får när barnen är tillräckligt stora att klara sig själva. Varje natt den senaste tiden har jag fått knö med våra två små ligister som inte har benägenheten att ligga stilla eller tysta..

Det börjar bli ruljans på Sideline! Maddes mössor är poppis och det är återkommande kunder, vilket värmer gott för då är de ju nöjda. Sista helgen i februari tänkte vi ha homeparty här hemma, sedan ville Dollan och Madde ha varsitt också. Kul!!

Nu ska jag äta lite frukost innan det är dags att väcka ligisterna. Min man kom hem från jobbet nyligen så jag kanske hinner vara lite social också. :)

Ha det gött!
//Mia

ps. har fått min efterlängatde bild på lilla Stina. Tack Katja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback