1 år äldre.. igen

Igår morse, kl 9.21, blev jag 33 år. :) Eller 27+ som det faktiskt stod på tårtan!
Tack alla som kom med gratulationer och hälsningar! Det var en lång dag och jag hade lika trevligt hela dagen.

Man kan inte få allt man önskar sig, men hade man kunnat så hade jag varit hos min Jill. Hon behöver en good friend just nu och jag vill vara vid hennes sida och ge henne all den kraft hon kan tänkas behöva. Puss på dig gumman!

Jag tror på ödet! Ödet styr din väg bara du tillåter det. Hur skulle det annars vara meningen att jag skulle träffa Mikael igen efter alla dessa år? Det är precis som att vi aldrig gjort något annat än att umgåtts under hela denna perioden. Jag kan påbörja en mening så avslutar han den. Min älskade vän - jag är så himla glad över att vi fått upp kontakten igen!
Synd att våra planer inför helgen inte funkade, men det kommer fler tåg. Ska bli kul att ses allihopa!

Sideline Fashion står på stadiga ben. Sommarens marknader börjar ge resultat, kunderna känner igen oss och kommer tillbaka. Helt fantastiskt kul!
Igår fick vi en inbjudan till att stå på Barnmässan i Karlstad. Det hade jag gärna gjort, men det finns inte tid eller pengar till det i år tyvärr. Däremot är tågbiljetterna klara till oktober då vi far till Stockholm och Älvsjömässan. Eget Företag heter mässan vi ska vara med på då.

Har lovat att uppdatera med lite bilder också, så här kommer vår helg när vi hade besök från Malmö. Vi var på Kamratgården efter avtalad tid med Alexandersson som är Jonas stora stjärna. Våra trevliga killar ställde naturligtvis upp på att signera barnens tröjor och autografblock, och tack Berra för lånet av pennan då våran la av! Tack Jessica för maten till Maia!

Efter en lyrisk tillställning i Delsjön så bar det av till Liseberg.


Vi hittade på mer bus under den tiden vi hade äran att ha dem hos oss, men nu måste jag göra frukost till familjen....
Mer bilder kommer inom kort. Kram kram


Kommentarer
Postat av: Katti

Grattis i efterskott! :)

Postat av: Mia

Tack!

2008-08-21 @ 13:38:39
URL: http://miaeliasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback