Lego :)

Emil önskade sig pengar i födelsedagspresent av de flesta. Söndag kväll, efter "vuxenkalaset" som han kallar det, räknade han ihop sina slantar och fick ihop 1050 kr. Han var mer än nöjd! Det var många tankar som cirkulerade i det lilla huvudet (nej, inte mitt...) "vad ska jag köpa nu?" :) Det pratades om trummor till hans rockband som han har med Sebbe. Men de kan man ju inte bära med sig... Radiostyrd Monster Jam bil som han önskat sig länge... njae, den kan ju bli förstörd och det är inte roligt för så mycket pengar. Det blev Lego. Vi åkte till Toys´r´Us idag och storhandlade Lego. Brandstation och Racerjakt. Jag tycker det är görkul att han intresserar sig för Lego nu, det är ju så kul att bygga! Vi ligger på golvet, han och jag, och letar delar. Jättemysigt. Maia vill naturligtvis också vara med, hon älskar de små gubbarna och bilarna.
Fast det finns ju såklart nackdelar med allt - nu vägrar de att gå och lägga sig för "jag ska bara bygga klart denna bilen".. jaja, en liten stund till dårå.

Sideline Fashion har ännu inte fått in några beställningar, men 2 registrerade kunder har vi! :) En från Lerum och en från Malmö. Och så har vi fått in tävlingsbidrag till månadens erbjudande. Den tävlingen har ni väl inte missat??
Och andra trevliga mail trillar det in också. Tack!
AJK är efterfrågat, men jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att få tag i folket där. Ingen telefon, de hänvisar till en fax som inte fungerar. Just ja, Tommy nämnde att han kände souveniransvarig där. Fast Tommy får man ju heller aldrig ta på. Suck..dessa gnagare. haha. Skämt åsido - ingen mer som känner någon som känner någon som vet hur jag ska bära mig åt för att få tag på souveniransvarig för AJK? Svartgult är tungt, det bär mig emot - men vad gör man inte för sina kunder? ;)

DOLLAN - tack för att du finns! Du är guld värd!

Godnatt på er!
//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback