Allt tar sin tid..

Jag är en ganska harmonisk människa, men vill just nu att allt ska bli klart. Jag visar ett lugn, men inombords kokar jag.
Köket - ja, vad kan man säga? Varför kan inte Seppo be om hjälp så att det blir lite fart och liv på det? Jag vet inte vad jag kan göra för att hjälpa till mer än att städa och plocka runtomkring. Det behövs spacklas och målas i alla stommar. Visst är han duktig som kan, men det är inte farligt att be om hjälp. Så kanske vi bir klara innan luckorna kommer..

Företaget - inga beställningar online ännu.. Jag vill få in beställningar så jag blir av med lite lagervärde. Först då kan jag beställa in alla roliga kläder såsom Mumin, Bamse etc.. Visning på lördag :) Hoppas på mycket folk och bra försäljning. Tänkte bjuda på cider och småkex eller ngt liknande. Jag och Maia har gått en liten runda och delat ut reklam idag.
Emil ska uppträda med kören på lördag också. I Mölndals Centrum. Jag hinner nog kolla på dem deras första föreställning klockan 11.15 innan jag måste tillbaka till lokalen igen.
Nåväl, hoppas veckan flyter på lugnt och fint för er också.
Så ses vi, så många som möjligt, på lördag!

Kramen
Mia


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hittade in här via din webshop. Måste bara säga att du har sååå mkt fint i webshoppen och det kommer garanterat komma en beställning av mig framöver :o)
Mvh Amanda (kompis till Madde)

Postat av: Dollan

Hello darling! Sitter på jobbet och har tråkigt. Det här med att han inte ber om hjälp är väl ganska manligt, eller? Det är inte många som ber om hjälp och sen är ju Seppo lite som han è. Hi hi hi.
Vi ses på tisdag
Pöss Dollan

2007-09-29 @ 11:45:23
Postat av: Mia

Tack för igår Amanda!
Dollan - vi kanske ses innan, när du minst anar det. moooaahh..
Mia

2007-09-30 @ 07:34:01
URL: http://miaeliasson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback