Tungt

Okej, nu får det vara nog! Jag har nog inte själv märkt av hur dåligt jag egentligen mår. Jag är alldeles för .. ja, vad säger man? Hade jag inte haft mina inbankade rutiner hade nog maskineriet stannat av. Jag har bara hängt med de senaste 2 veckorna - och stängt av yttervärlden. Idag påpekade min arbetskamrat hur ledsen jag ser ut, och barnens dagmamma märker också stor skillnad. Både på mig och barnen. TACK! Nu är det dags att rycka sig i kragen och sluta grubbla. Mitt hjärta är fortfarande tungt, det är mycket som är börda. Men jag kan se framåt. Och DET ser positivt ut!

Mina auktioner för Sideline Fashion har börjat sälja och jag packar varje dag numer. Kul! :)
Jag har fått min första utrikes kund - från Frankrike! Det är också kul!

Blåvitt närmar sig SM guld och det är fantastiskt! T.o.m Ajkarna är blåvita på måndag. :)
Jag fick min roliga resa till Malmö och får dessvärre stanna hemma när mina änglar är i Sthlm.

Dessvärre är mina barn sjuka igen så imorgon blir det vab. Denna gång tar jag båda till läkaren!

Det gör ont! Men det går

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback