Sanningar om livet efter 29


Kvinnor över 50 får inga bebisar; därför att de

skulle lägga dem någonstans och glömma bort var

Ett av livets mysterier är hur en 2 kg-låda med

godis, kan göra att en kvinna går upp 5 kg i vikt!?!

Min hjärna inte bara vandrar iväg ibland - ibland lämnar den mig totalt.

Det bästa sättet att glömma dina problem är att gå i för trånga skor.

Det bästa med att leva i en liten stad är: när du inte vet vad du gör

så vet nån annan det.

Ju äldre du blir, desto svårare är det att minska i vikt - därför då

har din kropp och ditt fett blivit verkligt goda vänner.

Just när jag vant mej vid gårdagen, så kommer idag.

I bland tror jag att jag förstår allt - sen återfår jag min medvetslöshet.

Jag gav upp jogging när mina tights gneds samman och satte eld

på mina strumpbyxor.

Konstigt!!! Du hänger in någonting i din garderob för ett tag,

sedan krymper det 2 storlekar!

Smala människor irriterar mej!!! Speciellt när de säger saker

som: "Du vet, ibland glömmer jag äta".
Numera så kan jag glömma min adress, mammas mellannamn och mina nycklar. Men jag glömmer aldrig att äta.

Man måste vara speciell för att glömma äta!

Problemet en del kvinnor har - de blir helt upprörda av någonting och

sen så går de och gifter sej med honom.

Jag läste den där artikeln som sa att typiska stressymptom är:

Äter för mycket ....... impulsköp ...... kör bil alldeles för fort.

SKOJAR DOM?!? - det här är mina tankar om en helt perfekt dag!

Hylla Kvinnoskapet.

Kram alla härliga kvinns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback