Hjärtklappning!

Jag trodde jag skulle trilla av stolen förut..
Imorse när jag sedvanligt sätter igång datorn är det 3 st online på Sideline Fashion. Har vant mig vid alla låga siffror, jag vet ju att det kommer att bli mer sen när de sponsrade länkarna på google kommer igång i, förhoppningsvis, nästa vecka.
Lägger ut lite auktioner på tradera och smyger tillbaka till Sidelines admin. 47 stycken online! Jösses, vad hände? Som mest har jag sett 22 st samtidigt så det var görkul!! För att lugna ner mina uppspelta nerver kollar jag mina mail och kollar igenom de tänkta sökorden från Aleksika. Pratar med Lena från Lundmyr och sneglar återigen på min admin. DÅ j'r i min låda - 98 st!! Vad kommer alla ifrån? Hur har de fått reda på Sideline Fashion?
GUD vad roligt!!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Anna Karlsson

Vännen min! Fick ditt mess igår...har nu kollat in både din blogg & ditt företag.... Gud vad du är duktig! Jag är såå stolt över dig! Jag har saknat dig så.... Tänker på dig! Puss!

2007-10-06 @ 10:29:34
Postat av: Mia

Anna - vad kul!! Du är världsklass! Vi hörs snart
Pöss tillbaka
//Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback