Beställning

Så idag hände det! Den första "riktiga" beställningen kom in! Från en som är, för mig, helt okänd alltså.
Jag blev så himla lycklig och började skaka lite lätt i händerna.. :) Haha, det är en härlig kick att veta att det fungerar och att man kan hjälpa folk ute i vårat avlånga land. Så idag blev det till att packa regnställ och regnvantar. Fast så långt i packandet kom jag inte - kom på att det inte får plats i min brevpåse. Måste inhandla det imorgon!

Köket kom imorse, snickarna var här hela fm. Vi lämnade dem ifred, jag jobbade ju till 13 och Seppo höll mig sällskap. Sen lunchade vi med Dollan och Sebban på Frågetecknet. Stora Strömberg var där med, välkammad och i Replay jeans. :) Nåväl, väl hemma igen så ligger det en lapp på bordet att de inte kunde göra färdigt pga rör och ventiler eller vad f-n det var. :( Seppo ringde säljaren och han skulle prata med snickarna och återkomma till oss imorgon. I övrigt blev det jättefint, det som kom upp!

Våran frys står i svalen. Grannen skulle hämta den, men inte fått det gjort. Börjar bli lite annoying.

Nu kom lillasyster Jossi med bebis!!

Pöss i pannan!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Mia

Det var ju inte Jossi som plingade på dörren, det var grannen under som hälsade på oss med sin son. Jossi kom sen - dock utan Hugo som sov hemma hos mormor rätt över gården. :)
Johanna - när kommer du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback