Varför är det så orättvist?

Läser i tidningen om en försälder som mördat sitt 2 åriga barn...hur i h-e kan man göra en sådan sak? Och så finns det så många par som så länge har försökt att få barn, men inte kan. Man kan ju bli upprörd för mindre. Jag blir så less när man läser sådana här hemskheter.
Skrev på en protestlista häromdagen mot djurplågeri. I det mailet fanns en bifogad film där man fick se hur folk beter sig. jag kan lätt säga att jag fixade inte se hela filmen. Det räckte med en frekvens av några sekunder innan jag stängde av av scrollade ner till listan för att skriva på och skicka vidare. Jag brukar inte svara på kedjebrev eller skriva under listor, men denna var vidrig. Hur tänker sådana människor? Eller kan man ens kalla dem det? Odjur!

Lagom till all julstök har jag åkt på ryggont igen. Idag fick jag en tid hos en kiropraktor i stan som emellanåt jobbar på IFK´s skadeklinik. Det knäckte till i hela kroppen när han tryckte till, och efter behandlingen kände jag mig som inlindad i bomull. Nu har jag värk igen och känner mig som en gravid anka. haha.

Förra helgen gifte sig en kollega till mig och jag snodde ärligt några bilder från hennes väninnas blogg. Grattis Linda!!


Grattis även till Erica som blev mamma till en härlig liten tös!! Bilder har utlovats och jag uppdaterar när dessa kommer. Pöss på dig!

Nä, nu ska jag läsa färdigt tidningen och avnjuta mig en fredags grogg. :)

Vill avsluta med några väl valda ord;

image283

Just det!
Kramen
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback