SM-GULD!!

Hela veckan har varit helt snurrig. Sedan vi tog (varför skriver man "vi"egentligen?! Jag menar, hur mycket var jag med på plan?? Fast det är ju klart - vi är den nyckelfulla 12:e spelaren!) SM guldet i söndags så exploderade försäljningen i butiken. Självklart tycker väl ni, men den klingar aldrig av känns det som. Jag packar och packar och packar, men den där j-a högen med beställningar bara växer.. Jag kräks snart på guld tröjan :)
Det är underbart att få jobba så hektiskt - det stänger alla tankar ute. Men någon gång måste de få komma också.

På lördag, efter att vi firat Björns 40 års dag, ska jag till mamma & Co. Pappa Jocke sa åt mig igår att komma dit och bara vara jag. Att andas. Käka lite gott, spela lite spel och ta en bärs eller två. Andas. Herregud så skönt det ska bli!

Jag har varit och hämtat varor till Sideline Fashion. Har inte hunnit lägga ut dem ännu, men det är Alfons kläder (regnkläder bland annat) och gratulationskort från Lundmyr. Ska försöka klura ut hur jag bäst fotograferar regnkläderna bara, min kamera bråkar med reflexerna.. Någon som kan hjälpa mig?

Idag var jag aptrött när väckarklockan ringde 6. Trodde jag hon var iaf för det var var klockan visade. När jag omtöcknad kommer ut i köket och sätter på kaffet är klockan bara 5!! Om jag gick och la mig igen? Nej..

En sådan härlig glädje känsla - SM guld! Det går inte att beskriva!
Vi kommer ifrån Göteborg, vårt hem är Ullevi
och finare än vi det kan nog ingen män´ska bli
För färgerna är blåvit och det säger faktiskt allt
Så ni kan ta det kallt

VI ÄR BLÅVITT - BÄST I SVERIGE

Simma lugnt!
//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback