1 vecka kvar....

...till Jessicas och Mikaels bröllop! :)
I skrivande stund är herrarna ute på svensexa. Stackars Mikael ska få uthärda rätt mycket.
Fööra lördagen hade vi möhippa för Jessica. VI var jättesnälla! ;) Jo, det tyckte Jessica också. Hon var dösnygg efter att vi fått på henne tröja och slöja. Några bilder från möhippan tänker jag inte sätta in idag, utan det får bli efter bröllopet. Det har varit, och är väl fortfarande, rätt så mycket planering inför festen. Men det känns som att vi har allt på sin plats och det kommer att gå som på räls.
Disa småskrattade lite åt mig när jag suckade och sa "jag ska aldrig mer vara toastmadame, det är för mycket jobb.." Hon sneglade på mig och sa; "å hur många systrar sa du att du hade?" Tss, de får klara sig själva. haha
 
Idag har det varit Kamratgårdsdag och Emils knattelag hade förmatch innan Uefa hjältarna. De var jätteduktiga och vi hade görkul hela dagen. Emil sprang omkring med sina fotbollskompisar och jagade autografer. När de inte klättrade i hoppborgarna eller gjorde high five med Leo förstås.
    
Han har blivit så stor min lilla Emil! För bara ett par månader var han minsann inte så stursk som sprang omkring som en tok. Och aldrig i livet att han vågade röra Leo. Lisebergskaninerna är han ju livrädd för. Men nä! Inte nu.
Han älskar sin fotbollskola och är riktigt duktig med bollen.

Efter Kamratgården åkte vi till Jill&Co. Emil fortsatte att lira en stund på deras gräsmatta och lyckas med några "Vasquez" :) Min goe Jill har blivit med radhus. Så till sommaren har jag 2 av mina bästa vänner i Gråbo.. Av alla ställen.. hehe Men jag är glad för deras skull att de äntligen har hittat sig ett riktigt boende. Det började ju bli lite trångt i lillstugan. Tänk att de redan bott där i över 1 år! Usch va tiden går fort.
 
Nä, nu måste jag kolla till mina ungar. Den store står i duschen och den lilla är vääldigt tyst.... Senast hon var det (för ca 30 min sen) hade hon tassat in till brorsans rum och pajat hans x-box genom att knö in en skiva som hamna snett. Nu går det inte att öppna luckan. Gissa vem som inte är så lycklig??

Godnatt på er
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback