26 Juni

Hej alla glada!

Min dator havererade och det var ändå hög tid att köpa en ny. Jag var lite orolig bara för alla mina bilder och dokument i den gamla, men pappa Mats löste det. för det visade sig att inte var datorn det var fel på, utan skärmen... Nåväl, nu har jag iallafall (ska det vara i ett ord?) införskaffat mig en ny dator med multimediasystem. Nu har t.o.m jag högtalare! *ler Så nu är det lite roligare att titta på kanal1904 när man hör vad de säger. Länge, länge har jag undvikit dem när de kommer och filmar i butiken från klubbTV. Men nu har det blivit av. Jag hoppas ni missade det. :)

Mitt företag är otroligt spännande nu. Lansering alltså den 1 september av Sideline Fashion. :)
Jag har roat mig idag med att lägga in produkter från Lundmyr och skickat iväg min första beställning till densamma. Jag har fått 2 biljetter till FORMEX mässan i Sthlm av ovanstående och hoppas på att mamma kan få ledigt så vi kan åka tillsammans. Det hade ju varit så himlans kul att komma iväg vi två på en sån grej!
Idag damp mitt företagskort ner i lådan. IKEA nästa! :) Jag har utsett GORM hyllor till att bli mina lagerhyllor på kontoret. Funderar på om jag får plats med det i bilen bara... Jessica vill jag ha med mig också, och Jansson har lovat att ställa upp om det behövs. Puss på dem!

Vi har bokat Vildmarkshotellet i sommar så vi kommer iväg någonstans. 1 övernattning och 2 dgr i parken, med tiger tour och delfinariet bland annat. Jag skulle kunna vara på Delfinariet hela dagarna om jag fick! :)
Sedan blir det väl en sväng till Stockholm, Helsingborg-Helsingör, Nordens Ark, Trollhättan, Uddevalla och förhoppningsvis Köpenhamn bara jag och Seppo. Vid den tidpunkten när mässan är i Köpenhamn firar vi vår 3:e bröllopsdag och vad skulle kunna passa bättre än att tillbringa den helgen där vi tillbringade vår förlovnings weekend??

Nu gott folk, är det dags att nana kudden!

Och till er alla i Gråbo - håll i hatten, för i helgen kommer tychons2. :)

Just ja - alla ni flickor som ska vara med den 7 Juli ber jag hålla utkik på sin mailinkorg!

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback