Suck

Regn, regn och åter regn... nu e jag less på det här! Jovars, en förändring e det ju - nu är det snöblandat regn.. thrbbft

Januari månad verkligen suger på jobbet - här händer knappt ett jota. Några enstaka kunder då och då, printar lite årskort och medlemskort, packar lite order och blir lycklig när telefonen ringer.. ;)

Hemma händer det desto mer! Idag kommer det en som ska titta på lägenheten. Om de nu kan se så mycket genom alla höga labyrinter av flyttkartonger som tornat upp sig. He he
Imorgon ska v få träffa lille Jonathan som föddes i måndags. Grattis till er Madde och Daniel! Hoppas ni börjar komma tillrätta och att du, Madde, tillfrisknar snabbt. Love u!

Björn, innehavaren av lägenheten vi ska flytta till, ringde häromdagen. Han har lämnat 3 stycken gaderober i sovrummet om vi ville ha dem. Ja tack, mer än gärna! Gott om förvaringsutrymme var det ont om så det var mer än välkommet.

Jag har hittat in till traderas beroende värld igen. Hm.. har lagt en del bud och kunde liksom inte stoppa mig själv. Men så farligt blir det nog inte. Det var mest till Jonathan och Thelma. Thelma döps den 28 januari och jag hittade ett sånt bedårande nytt halsband med månandsstenar i, i form av en ängel. Såå fnt och såå jag. :)

Katta fick en bebeis också, i tisdags. En flicka blev det. Grattis! Samma dag som vår vän Sella fyllde 30. Ifall någon var intresserad av att  veta det..

Apropå födelsedagar så vägrar Seppo att hitta på något extra när han fyller 40 nu i maj. Vill man fira honom är man naturligtvis välkommen hem till oss en sväng, men det blir inget party tydligen. Man är ju inte pur ung längre.. haha.. vilket jag fick erfara på nyår. Fan, att hålla sig vaken till tolvslaget med en bärs i näven var nästan en plåga. Hihi

Nu fick vi besök i butiken..

Ha det gött och lev väl!

//Mia


Kommentarer
Postat av: Chrille

Me so happy ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback