Fått gjort en del känner jag

Idag har jag varit duktig. Nästan så jag kan vänta mig ett diplom eller nåt :)

Imorse var jag hos sjukgymnasten och för första gången på 4 veckor har jag inte ont! Eller ja, inte så väldans mycket iaf.

Eftersom det har varit så otroligt mycket att göra på jobbet idag..not.. så har jag fått gjort en del privata ärenden inför mitt projekt. Det är den biten som får mig att känna mig så duktig idag. :)
Jag har pratat med ombudsman hos länsförsäkringar, Nordea företag och anmält mig till skatteverkets infoträff den 15 mars. Jag har troligtvis bestämt mig för e-butik.se som tänkt distributör av webshopen och spanat in årets baby-barn mässa. Tyvärr så var det ju ingen businessday i år, men vad kan man förlora på att gå dit ändå? Mer än 120 spänn?

Jag fick mina provisoriska visitkort i förra veckan. Vill du ha så är det bara att hojta till. Vet du nån mer som kan tänkas ha nytta av dem så får du några fler. Säg bara till!

Sedan har jag gjort en anna spännande grej;
Vår gud Torbjörn Nilsson ringer mig på min privata mobil! :)
Han är så otrloigt trevlig och ödmjuk. Jag ville ha lite info om hans kommande bok. Den kommer ut i april-maj. Vad gör man inte för sina kunder??

Jag har pratat med Anna också, på mammapappabarn. Det är alltid lika trevligt, men sker alltför sällan bara. Det är på hög tid att vi tar oss i kragen och träffas snart igen! Det är ju iaf över 4 år sedan sist som vi hade fika hos henne och barnen lekte så fint.

Jag och Mesken provade det nya cafét här på Wadmansgatan idag - Café Wadman. Vi tog oss varsin tonfisk baguette och vi rekommenderar varmt detta ställe! Mysig atmosfär, trevlig personal, underbar mat och ljuvliga delikatesser. Jag fick bita mig hårt i läppen för att inte köpa med mig tryffelnougat, kladdkaka, morotskaka, blåbärskaka med vit choklad... suck det saftas i munnen.

Ja, nu börjar det närma sig första flytten. På söndag är det dags att bära lådor gott folk!
Innan den stora flytten den 24 feb ska vi tapetsera om i sovrummet och ev. Maias rum.
Det ska bli så skönt att bli av med lådorna hemma nu, de tar ju en del plats om man säger så. 58 st nu.

Jaja, dags att återgå till arbetet. Inte för att det händer så mycket här, men ändå....

Ha det gött

//Mia

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du är så duktig Mia ;P

2007-02-24 @ 12:43:50
Postat av: Groupie

Håller med Tobbe. Btw tack för i fredags :)

2007-03-11 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback