Tidsfördriv

God Morgon!

Hade inget annat för mig just nu så varför inte skapa en blogg som alla andra. ;)
(Du tar väl inte åt dig Stoffe...)

Klockan är lite över 9, en lördagmorgon som denna, och det ser ut att bli kallt ute idag.
Emil sitter i soffan - helt förlorad in i Barnkanalen.
Maia sover ännu, gudskelov, hon har varit sjuk i 3 dagar nu med feber. Igår kväll höll jag på att få tuppjuck på hennes eviga gnäll. Hon brukar ju inte låta sådär hela tiden så det är grymt ansträngade. Hoppas hon blir helt frisk snart.

Annars har det varit en ganska så händelserik vecka.
I tisdags fick Dollan barn, 5 dagar över tiden. En liten Sebastian blev det! Grattis till Er!!
Samma kväll var det äntligen dags för Emils efterlängatde fotbollsskola på Änglagården. Måste ju erkänna att jag var lite nervös inför hans beteende eftersom han har ganska svårt att hantera nederlag, men det gick strålande bra! Han hade görkul och längtar redan efter nästa gång. Det är inte förrän den 24 okt, nästa vecka är inställt nämligen.
I torsdags fick vi ordning på vår telefon. Stackars jag har varit utan hemtelefon i 9 dagar!! Aargh
Blixten slog ut vårat modem vid ovädret i förra veckan. Jädrans skit.
De dagar jag varit hemma med Maia nu i veckan har jag kunnat tillägna mycket tid med mina framtida affärer. Jag ska på informationsträff den 25 oktober på Nyföretarcentrum i Mölnlycke. Det känns som att min vision kan bli verklighet snart, men jag vill inte vara ensam. Jag vill ha en samarbetspartner.

Jaja, nu är det dags för lite mera kaffe.

På återseende!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Chrille

Okeeeeeeeej då! ;-) Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback