Nervös?

Halloj!

Imorgon är det dags. Informationsmöte på nyföretarcentrum. Inget att vara nojig för direkt, men sån är jag. Nya platser, nya ansikten, osäkerheten... Det kommer säkert att gå jättebra, men ändå. :)

Jag har funnit ett företag som administrerar webshops som verkar vara väldigt bra. Jag har fått en del kontakter med ev. framtida leverantörer och vill gå på SKM´s info möte i december. Jag har kommit en bit och längtar ihjäl mig till april då baby-barn mässan infaller i Göteborg.

Just nu känns det bara som att jag står och stampar på samma ställe så mötet imorgon är nog mer än nyttigt.

Jag har börjat skissa på en marknadsundersökning också som ni stackare säkerligen kommer att få ta del av framöver.

Har ni åsikter, idéer eller önskemål om vilka varor som bör finnas med i tanakrna så är ni mer än välkomna att höra av er.

Kram
Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir nog bra Mia!

Blir spännande att följa din framfart som företagare.

Med hopp om Babyboooooom!

ingo.s

2006-10-29 @ 14:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback