Dagens arbete

God Afton!!

Nu har jag avslutat dagens arbete med mina visioner. Sitter med den tänkta budget kalkylen nu och det är inte det lättaste kan jag ju tala om. Att gissa summor för inköp och kostnader i princip. Jag vill ju så gärna att allt ska vara korrket, pedantiska jag.. ;)
Nu känns det iaf som att jag inte kommer så mycket längre i planerandet förrän jag varit på informationsträffen på onsdag.
Jag har iaf bestämt mig för att starta med en webshop och låta den bygga upp en basbudget för min framtida affär.
Håll alla tummar för mig!

Anna C - tack för grekiska cigg!! :)
Malin - Du är tokbra! Hälsa Bengt att en vacker dag dyker jag upp.

Kram till er alla som tar er tid att läsa i min blogg!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Chrille

Yay! Fick en kram av Mia ^^,

LOVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback