Klappleken över

Igårkväll samlades vi, 8 st, flickor (och Sebstian) hemma hos Madde och hade det hur mysigt som helst. Daniel lär ju bli glad när han ser alla godsaker som blev över. ;)
2 bortfall hade vi, Anna L fick plötslig garderobstjänst i Bowlinghallen och Jenny satt fast i Lerum på ett julbord med sina arbetskamrater.
Men vi var som fanns på plats slogs hjärtligt om paketen. Själv satt jag utan efter första ronden, jag fick inte öppna ett enda paket. Hrmf.. men jag fick en kaffedrink av Jill så inga ledsna miner.
Det var många fina saker i år, stora paket och värdefulla ting. Kaffeljusen och snögubben slogs det väl mest om. Jag kom hem med julpasta, en stor blå ljusängel, "min" serholt ängel och juteväskan. :)
Tack snälla ni för en mycket trevlig kväll!

Idag ska vi iväg till stallet på julmarknad och sedan bär det iväg till Frölunda där Emil är bjuden på barnkalas på Önskeleken. Får se ifall vi hinner med ett besök till Gråbo (Dollan) efter det.

Pöss på er alla!

Bilder från igår kväll kommer så snart jag laddat över dem från kameran till datorn.

//Mia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback