Bifrost

I onsdags registrerade vi oss på BoPlats på nätet och sökte en femma i Bifrost, närmare bestämt på Pappas gata Vetekornsgatan. I fredags fick jag ett mail om att vi är erbjudna att komma och titta på lägenheten. Göta Petter här var det snabba bud. Förbo släng dig i väggen!
Så igårkväll var vi och hälsade på den hyresgästen som bor där idag, och det var jättefint! Valv till storarummet, fina strukturer och så gör det ju mycket naturligtvis att jag själv spenderat mycket tid som barn på den gården. Det enda som var, var att skåp och lådor i köket var gamla och slitna.. men va fan.
Golvet på lilla toaletten vill jag nog byta ut också, det var plastkakel. Nu pratar jag som om lägenheten vore min.. haha.. Nä, det ska nog mycket till att vi får den, men jag är glatt överraskad över Boplats smidighet.

Men - håll alla tummar för oss. Vi lär nog få besked i slutet på denna veckan eller början på nästa.

//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback