Äntligen friska

Tjolahopp!

Så har vinterkräksjukan förmodligen varit här och hälsat på. Blää
Men nu är vi friska igen, det var "bara" jag och Emil som fick köra toabussen...
Jag hade verkligen ångest i måndags då Emil blev sjuk, jag fick ju verkligen INTE bli sjuk denna veckan. Det var så mycket som skulle hända. Mötet igår gick jag på ändå. 2 timmar på Kamratgåren kändes som en evinnerlighet, men det gick. Sedan var det raka vägen hem och soffliggandes resten av dagen.
Idag missade jag företags seminariet dessvärre, men det kommer fler tåg. Jag har börjat arbeta med Mamuts starta eget program och det känns bra.
Min största rädsla var dock att jag skulle vara sjuk på lördag. Det är ju BIG happening då! Men GIRLS, jag kommer!!! Och jag smittas inte heller så vi kan hångla! Eller jag menar... mysa lite..eller nåt.. ;)
Det ska bli så himlans skojsigt, det blir 11 stycken hysteriska fruntimmer som ska umgås och slåss. Och så Jills kaffedrink på det, mumma!!
2 dagar kvar...

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback