HURRA!!!

Jag kan knappt tro det är sant! Av 500 sökande fick vi den, herregud!!
Fr.o.m den 1 feb har vi ny adress - Vetekornsgatan 37 i Mölndal. Jippi!!! :)
Imorse var vi och skrev på papperna och i slutet av januari hämtar vi nycklarna.
Med andra ord kommer vi att behöva flytthjälp ev. första helgen i februari. Vi kånkar och bär, dricker pilsner och beställer pizza. Hur låter det? ;)
 
Så här i juletider är det väldigt sällsynt att jag är hemma. Nu ska jag jobba alla dagar ända fram till jul, med undantag för den 23:e. Då är jag ledig. :) Nu har vi ju öppet hela helgerna också, så 13 dagar i sträck blir det här nu. Det är la tur då att man trivs på sin arbetsplats! :)

Nu är alla tomtar uppe och på sin plats hemma. Det är underbart ljuvligt.
Förnyelse har de fått också - en fantastisk tomtemor av Jane och den traditionella udda ängeln av Jill. Thank u girls - I love you

Oj, nu kommer det kunder...

See ya

//Mia

Kommentarer
Postat av: Chrille

Jag vill ha måååånga öl!

2006-12-11 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback